FANDOM

Danijela Martinović 1
Danijela Martinović
rođena 15. 7. 1971.
umrla
nadimci Danijelica
kosa plava (prije crvena i crna)
oči plave
koža bijela
članovi obitelji Izabela Martinović - sestra

Danijela Martinović je prelijepa i popularna pjevačica, koja je bila dio grupe Magazin.

Biografija

Danijela Martinović 2

Lijep leptir na ruci još ljepše Danijele Martinović

"Cijelo vrijeme dok sam bila u školi prolazila sam – nazvali bi to solidnom četvorkom. Nisam bila tip koji stalno štreba. Uvijek sam bila vođa nekih šašavih akcija, po hodniku sam stalno pjevala te svirala mandolinu u školskom orkestru." – Danijela Martinović, intervju

Danijela je rođena u Splitu. Njezina je sestra Izabela, koja je također pjevačica. Pjevala je u crkvenom zboru, ali je prvi put doista zapažena na Splitskom festivalu 1989., kad je pjevala Zumbule. Prvi samostalni album Zovem te ja Danijela je izdala 1996. u izdanju Croatie Recordsa nakon kojeg je uslijedio 1998. Danijelin najprodavaniji album To malo ljubavi. Iste godine Danijela pobjeđuje na izboru hrvatske pjesme za pjesmu Europe Dora '98. s pjesmom Neka mi ne svane koju je napisao za nju Petar Grašo, koji će joj postati ljubavnik. U Irskoj predstavlja Hrvatsku na izboru pjesme za pjesmu Europe pod nazivom Eurosong '98. te osvaja 5. mjesto. U to vrijeme je bila popularna i u Sloveniji i Makedoniji gdje je 1999. proglašena izvođačicom godine. 1999. objavljuje I po svjetlu i po mraku, 2001. Pleši sa mnom, 2005. Oazu, a 2006. Canta y baila con Danijela. Danijela je održavala koncerte, humanitarne akcije, izdala je knjigu za djecu - Da Ma. Danijela se 1995. udala za Marka Perkovića, te su brak držali u tajnosti. Brak im je crkveno poništen, pa je Danijela otada slobodna. Njezin je ljubavnik Petar Grašo. Dugo su tajili svoju vezu. Danijela je branila svog Petra kad su ga optužili da je homoseksualac; naime, Viktorija, supruga Dine Rađe rekla je da je uhvatila svog muža i Petra u spolnom odnosu, ali je Danijela podivljala, tvrdeći da nema dokaza. Danijela je 38. rođendan proslavila tako što je gola pozirala za časopis FHM, noseći mornarsku kapu, sunčane naočale i bijele štikle. Danijela i Zrinka Cvitešić su bile optužene da su lezbijke, jer je Zrinka došla s Danijelom u galeriju na izložbu odjevena kao muškarac te je imala i lažne brkove. Fotografije svog golog tijela Danijela će pokazivati svojim unucima.

Karakteristike

Danijela Martinović 3

Danijela Martinović s cvijećem

"Čitam knjige, gledam neke ljubiće, pišem svoju priču, lakiram nokte, zovem drage ljude na telefon i još mnogo toga." – Danijela Martinović, intervju

Danijela zasada ima svijetloplavu kosu i plave oči. Često je mijenjala boju kose, pa je bila i crnokosa, crvenokosa i imala je platinasto plavu kosu. Svom ljubavniku Petru voli krasti bokserice. Nada se da će zaprositi svog ljubavnika te će se vjenčati. Ona je vrlo vedra i dobra osoba.

Etimologija

Danijela je ženska verzija imena Danijel, što je grčki oblik hebrejskog imena Dani'el – "Bog je (moj) sudac".

Also on FANDOM

Random Wiki